- 1.06.2021
- Nowy widget urlopu
- Nowe kolumny na liście Pracowników
- Dodawanie folderów w załącznikach
- Udostępnianie dokumentów pracownikom
- Edycja parametrów rozliczeniowych pracownika
- 10.06.2021
- Sprawniejsze generowanie paczek przelewów (wcześniej Eksport płatności)
- Realizacja zapotrzebowania na projekcie
- Raportowanie czasu pracy na zadaniach w projektach
- Zmiany w ewidencji nieobecności
- Zaplanowane godziny pracy i ich realizacja w grafiku
- Wielofirmowość: Możliwość przełączania między firmami na grafiku pracownika
- Naliczanie stażu pracy
- Więcej okresów obowiązywania oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemców
- Zmiany w okresie rozliczeniowym na Kliencie
- Zablokowanie zmiany statusów
- 16.06.2021
- Praca na listach
- Zmiany w historii pracownika
- Nowy Raport “Godziny do odebrania lub odpracowania”
- Możliwość drukowania wniosku zezwolenia typu A w wersji papierowej
- 17.06.2021
- Nowe kolumny
- Nowy typ nieobecności: Krwiodawstwo
- Nowa opcja w polu Informacje o miejscu wykonywania pracy
- Naliczanie potrąceń przedmiotów
- Dodawanie osób niepełnoletnich do listy pracowników
- 21.06.2021
- Pracownicy - zabezpieczenie duplikacji
- Przypisywanie stanowisk do Klientów
- Uwzględnienie paszportów biometrycznych podczas wyliczania legalizacji
- Maksymalna data meldunku na podstawie maksymalnej daty pobytu cudzoziemca
- Nowy wygląd pól wyboru godziny
- Udostępnianie ofert pracy na formularzu aplikacyjnym
- 25.06.2021
- Eksport zaliczek do WAPRO Fakir
- Automatyczne wyłączenie naliczeń do FP i FGŚP
- Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi - nowe opcje do zaznaczenia
- Nowe filtry na Liście Pracowników
- Import zadań
- 29.06.2021
- Opiekun rekrutacji widoczny na ofercie
- Konfiguracja widoczności danych na widgecie rekrutacyjnym
- Nowa opcja w ustawieniach formularza aplikacyjnego
- Nowe kolumny w raporcie “Wydruk godzin pracy”
- Nowy typ zezwolenia "Rejestracja pobytu obywatela Unii Europejskiej"
1.06.2021 #
Nowy widget urlopu #
W celu sprawniejszego zarządzania nieobecnościami i planowania urlopów, dodaliśmy nowy widget urlopu na dashboardzie. Widget pokazuje trzy zakładki: „Ja”, „Zespół” oraz „Stan”. Użytkownicy i administratorzy mają dostęp do urlopów współpracowników, szefa oraz dodatkowo widzą powód ich nieobecności oraz „Stan” urlopów. Pracownik z poziomu swojego konta widzi urlopy swoich współpracowników oraz szefa.


Nowe kolumny na liście Pracowników #
Na liście pracowników dodaliśmy nowe kolumny prezentujące urlopy pracowników:
- Dostępny urlop
- Wykorzystany urlop
- Całkowity urlop
Widoczność kolumn możemy włączyć na liście Pracowników klikając na zębatkę po lewej stronie.

Dodawanie folderów w załącznikach #
Umożliwiliśmy dodawanie folderów na każdej encji, w celu sprawniejszego kategoryzowania i operowania na załącznikach. Na profilach encji, w sekcji załączniki mamy możliwość tworzenia folderów. Foldery widoczne są na liście załączników. Tworząc foldery możemy nadać im nazwę i zmienić kolor. W ramach folderów istnieje możliwość tworzenia podfolderów.


Udostępnianie dokumentów pracownikom #
Dodaliśmy możliwość łatwego wskazania w ramach kolumny na załącznikach, które załączniki mają być udostępniane dla pracownika. Opcja ta dostępna jest na danym pracowniku w sekcji Załączniki, w widoku E-dokumentacji. Podczas dodawania załącznika do profilu pracownika (opcja Dodaj plik) dodaliśmy możliwość wyboru, czy znacznik ma być widoczny dla pracownika. Dodatkowo została utworzona nowa kolumna „widoczny dla pracownika”. Zaznaczenie checkboxa w kolumnie pozwala na podgląd załączników przez pracownika z poziomu jego konta.

Edycja parametrów rozliczeniowych pracownika #
Po zaakceptowaniu pierwszego kroku na korekcie pracownika dodaliśmy możliwość edycji parametrów rozliczeniowych pracownika. Opcja jest dostępna po kliknięciu w ikonę kalkulatora.

Należy pamiętać, że edycja będzie modyfikowała parametry umowy.

Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
10.06.2021 #
Sprawniejsze generowanie paczek przelewów (wcześniej Eksport płatności) #
Usprawniliśmy proces eksportu płatności do banków. Generowanie paczek przelewów realizowane jest na podstawie rachunków bankowych dodanych w Ustawieniach firmy.
Na ich podstawie system sugeruje odpowiednie formaty plików. Opcja dostępna jest podczas eksportu płatności w module Rozliczenia > Zobowiązania.

Realizacja zapotrzebowania na projekcie #
W celu usprawnienia przepływu informacji dot. rekrutacji i planowania pracowników na projektach w sekcji zapotrzebowanie na projekcie dodaliśmy nowe kolumny:
- “Zaplanowani” – pokazuje zapełnienie zapotrzebowania w danym okresie,
- “Propozycje” – pokazuje osoby na podstawie aplikacji na rekrutację do projektu, powiązania do projektu oraz umów w danym okresie (po najechaniu kursorem myszy na liczbę proponowanych osób pokazuje się nowe okno pozwalające na dodanie ich do planu),
- Kolumnę pokazującą ilość osób, które potrzebujemy zatrudnić/zaplanować uwzględniając liczbę aplikacji (Zapełnienie zapotrzebowania w danym okresie + Aplikacje zaakceptowane – Ilość wolnych miejsc),
- Kolumnę pokazującą ilość, które potrzebujemy zrekrutować (Zapełnienie zapotrzebowania w danym okresie + Aplikacje zaakceptowane +Aplikację w procesie – Ilość wolnych miejsc).
Funkcjonalność ta dostępna jest w module Klienci > Projekty podczas dodawania/edycji projektu (w sekcji zapotrzebowanie).

Dodatkowo, w top panelu na projekcie oraz rekrutacji, po kliknięciu „Więcej” pod stanowiskami, rozwiną się szczegóły zapotrzebowania i jego realizacja, takie jak: stanowisko, okres, czas, ilość miejsc czy np. aplikacje zaakceptowane i powiązane z projektem.

Ponadto na rekrutacjach pochodzących z projektu z uzupełnionym zapotrzebowaniem pokazujemy okresy pracy. Ich widoczność można skonfigurować korzystając z opcji „Edytuj widoczność pól” na rekrutacji.

Co więcej, na widgecie rekrutacyjnym pokazywana jest informacja dotycząca okresów zatrudniania oraz ilości miejsc.
Dodatkowo umożliwiliśmy filtrowanie po terminie zatrudnienia. Nową opcję można włączyć w module Rekrutacje > Integracja ze stroną WWW.

Raportowanie czasu pracy na zadaniach w projektach #
Umożliwiliśmy dodawanie zadań do projektu. Dodać je można z poziomu projektu na wybranym Kliencie w sekcji “Zadania”.
Co więcej, umożliwiliśmy dodawanie atrybutów do zadań w Ustawieniach > Konfiguracja > Formularze.

Ponadto, wprowadziliśmy zmiany w widoku raportowania czasu pracy na widgecie RCP. Dodane zadania będą się wyświetlać pracownikom na widgecie RCP po wybraniu projektu, który posiada zdefiniowane zadania.
Co więcej, umożliwiliśmy również raportowanie czasu pracy per zadanie z poziomu sekcji zadania na projekcie oraz z poziomu grafiku pracownika. Po wykonaniu zadania pracownik może oznaczyć zadanie jako wykonane. Dodatkowo istnieje możliwość dodania oczekiwanego czasu wykonania zadania, który możemy zweryfikować z zaraportowanym czasem wykonania zadania.

Zmiany w ewidencji nieobecności #
Wyjście prywatne płatne do odrobienia
Zmieniliśmy sposób rozliczania nieobecności typu „Wyjście prywatne płatne do odrobienia” oraz umożliwiliśmy wprowadzenie zakresu godzin (Od – Do). Po wprowadzeniu tego typu nieobecności, godziny pracy rozbiją się na dwa wpisy. Wyjścia prywatne płatne do odrobienia traktowane w systemie są jako normalne godziny pracy i nie obniżają normy pracownika.

Nadgodziny
Rodzaj nieobecności “Odbiór nadgodzin” skraca godziny pracy pracownika, nie skracając normy pracy.
Zaplanowane godziny pracy i ich realizacja w grafiku #
W panelu oczekiwany wymiar na profilu pracownika w zakładce grafik pracy dodaliśmy kolumnę „Plan i realizacja”, która pokazuje zdefiniowany plan i realizację wymiaru pracy pracownika.

Wielofirmowość: Możliwość przełączania między firmami na grafiku pracownika #
Umożliwiliśmy symulację rozliczenia pracownika na podstawie danych ze wszystkich firm. Na grafiku pracownika, w sekcji Symulacja rozliczenia dodaliśmy przełącznik, który pozwala na symulację rozliczenia na podstawie danych jedynie z bieżącej firmy lub ze wszystkich firm.

Naliczanie stażu pracy #
Przy automatycznym wyliczaniu daty osiągnięcia 26 dni urlopu dodaliśmy informację dotyczącą szczegółów osiągnięcia podstawy urlopu. Wskazuje ona dokładną datę osiągnięcia 26 dni urlopu oraz szczegóły osiągnięcia podstawy. Widoczna jest w grafiku pracownika w panelu Szczegóły i korekta.

Więcej okresów obowiązywania oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemców #
Wprowadziliśmy możliwość wprowadzania większej ilości okresów trwania oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi. Opcja jest dostępna podczas dodawania/edycji oświadczenia. Okresy widoczne są w kolumnach “Od oraz Do” na Liście Zezwoleń.

Zmiany w okresie rozliczeniowym na Kliencie #
Dodaliśmy dwa check-boxy przy okresie rozliczeniowym dłuższym niż miesięczny. Opcja pojawia się po wybraniu “Okresu rozliczenia nadgodzin w miesiącach” większego niż 1 miesiąc. Dostępna jest w ustawieniach na konkretnym Kliencie. Dzięki tej opcji mamy możliwość wyboru, w którym miesiącu następuje rozliczenie. Przy rozliczaniu nadgodzin dobowych możemy wybrać opcję: “Tak jak na ustawieniach firmy” lub “W miesiącu wystąpienia nadgodzin”. Opcje dostępne przy naliczaniu nadgodzin tygodniowych są analogiczne jak przy nadgodzinach dobowych.

Zablokowanie zmiany statusów #
Uniemożliwilismy zmianę statusu jeżeli w obecnym statusie są pola wymagane, które nie zostały uzupełnione. Przy próbie zmiany statusu w którym brakuje wymaganych pól pojawi się nowe powiadomienie informujące o braku możliwości zmiany statusu oraz prośbą o uzupełnienie brakujących danych.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
16.06.2021 #
Praca na listach #
Nowe kolumny na liście pracowników
Utworzyliśmy trzy nowe kolumny na liście pracowników:
- adres zameldowania,
- adres korespondencyjny zagraniczny,
- adres zagraniczny.
Włączenie kolumn możliwe jest w Pracownicy > Lista pracowników po wejściu w zębatkę “Ustawienia Widoku Kolumn” po zaznaczeniu odpowiednich check-boxów.
Nowa kolumna na liście umów
W celu sprawniejszego filtrowania pracowników dodaliśmy tagi pracownika na liście umów. Włączenie nowej kolumny możliwe jest w Pracownicy > Umowy > po wejściu w zębatkę “Ustawienia Widoku Kolumn” po zaznaczeniu check-boxa “Tagi pracownika”.

Wielospółkowość: pokazywanie umów z wielu film na liście umów
Na listach umów w systemie utworzyliśmy filtr, który pozwala przełączać między umowami z bieżącej i wszystkich firm do których mamy dostęp. W sytuacji, gdy użytkownik powiązany jest z kilkoma firmami, ma możliwość wyświetlania wszystkich umów.

Zmiany w historii pracownika #
Wprowadziliśmy informację o zdezaktywowanych dokumentach w historii pracownika. Zdezaktywowane dokumenty będą oznaczone jako “nieaktywne”. Dzięki tej zmianie, kontrola nad dokumentami pracownika będzie o wiele łatwiejsza.

Nowy Raport “Godziny do odebrania lub odpracowania” #
Stworzyliśmy nowy raport “Godziny do odebrania lub odpracowania” w celu lepszego zarządzania ewidencją czasu pracy. W ramach raportu istnieje możliwość filtrowania po „Dacie aktywności umów” oraz po „Kliencie”. Dane do raportu zaciągane są z grafików pracowników. Raport dostępny jest w Start > Analizy w sekcji “Czas Pracy”.

Możliwość drukowania wniosku zezwolenia typu A w wersji papierowej #
Umożliwiliśmy wybór formy składania zezwolenia typu A. Podczas generowania wniosku, w sekcji „Informacja Oświadczenia” utworzyliśmy pole „Składam wniosek”, które umożliwia wybór sposobu złożenia wniosku – w formie elektronicznej lub papierowej. Po wyborze opcji „W formie papierowej” w sekcji załączniki pojawi się możliwość wpisania nazw załączonych dokumentów. W polu pojawi się możliwość wyboru uprzednio wprowadzanych wartości.

Co więcej, po zapisaniu oświadczenia dodaliśmy możliwość pobrania wydruku w wersji urzędowej. Ta opcja będzie dostępna po kliknięciu w przycisk „Pobierz PDF”.

Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
17.06.2021 #
Nowe kolumny #
Nowa kolumna na liście Klientów
Na liście Klientów utworzyliśmy nową kolumnę “Aktualni pracownicy”. Kolumna będzie wyświetlać wszystkie osoby, które mają aktywną umowę z danym Klientem. Włączenie nowej kolumny możliwe jest w Klienci > Lista Klientów po wejściu w zębatkę “Ustawienia Widoku Kolumn” po zaznaczeniu checkboxa “Aktualni pracownicy”.

Data ważności zezwoleń
W celu sprawniejszej kontroli nad ważnością zezwoleń, we wszystkich kolumnach, dotyczących ważności zezwoleń będziemy prezentować datę ostatniego zezwolenia. Daty ważności zezwoleń będą wyświetlane jedynie dla zezwoleń ze statusem “Decyzja pozytywna” lub statusem systemowym “Nieaktualne” dla przedawnionych zezwoleń, które posiadają status “Decyzja pozytywna”.
Zezwolenia kończące się:
- poniżej 30 dni wyświetlane będą na czerwono,
- między 30 a 60 dniami, wyświetlane będą na pomarańczowo.

Nowy typ nieobecności: Krwiodawstwo #
Dodaliśmy nowy typ nieobecności „Krwiodawstwo”. Naliczany jest tak samo, jak urlop płatny okolicznościowy.

Nowa opcja w polu Informacje o miejscu wykonywania pracy #
Przy wystawianiu delegowania danemu pracownikowi w polu Informacje o miejscu wykonywania pracy dodaliśmy nową opcję, która automatycznie uzupełni adres oraz zaznaczy opcję „Brak stałego adresu w państwie wykonywania pracy” na wniosku US-4.

Naliczanie potrąceń przedmiotów #
Na formularzu dodawania przedmiotu pracownikowi w polu „Potrącać / zwracać z” dodaliśmy nową opcję – Delegacja. Wybranie jej oznacza, że przedmiot będzie potrącony z wynagrodzenia za pracę w delegacji.

Dodatkowo w ustawieniach firmy w Ustawienia > Moduły > Pracownicy w sekcji Rozliczenia Pracowników można zdefiniować sposób naliczania potrąceń dodawanych ręcznie i tych, które pochodzą z mieszkań.

Dodawanie osób niepełnoletnich do listy pracowników #
Umożliwiliśmy dodawanie osób niepełnoletnich do listy pracowników m.in w celu uzyskania kart pobytu. Przy dodawaniu osób:
- poniżej 16 roku życia pojawi się czerwona ikona z ostrzeżeniem “Dziecko”.
- w wieku 16-18 lat pojawi się pomarańczowa ikona z ostrzeżeniem “Osoba młodociana”.

Dodatkowo przy wystawianiu umów utworzyliśmy następujące ostrzeżenia:
Dla osób poniżej 16 lat:
- Dziecko (wymagana zgoda inspektora).
- Brak wypełnionej Zgody rodziców – w przypadku braku takiej zgody w systemie.
Dla osób w wieku 16-18 lat:
- Osoba młodociana – nie ukończyła 18 lat.
- Brak ukończenia szkoły podstawowej – zweryfikuj edukację młodocianej osoby – w przypadku, gdy nie jest uzupełniona w systemie.

21.06.2021 #
Pracownicy – zabezpieczenie duplikacji #
Utworzyliśmy nowe zabezpieczenie, chroniące przed dodaniem zduplikowanych profili pracowników. Gdy użytkownik mający dostęp do jednej ze spółek spróbuje dodać pracownika z takimi samymi danymi jak pracownik istniejący już na innej powiązanej spółce (takiej, do której użytkownik nie ma dostępu) to wyznaczona osoba dostanie powiadomienie o takiej próbie. W treści powiadomienia zawarta będzie informacja kto dokonał takiej próby, na jakiej spółce oraz imię i nazwisko pracownika, którego dane zostały podane.
W celu włączenia powiadomienia o próbie dodania pracownika istniejącego w bazie należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja > Powiadomienia > Pracownicy i Kandydaci.

Przypisywanie stanowisk do Klientów #
Na wszystkich formularzach dodawania stanowiska (na Umowach, Projektach, Rekrutacjach lub encjach powiązanych z Klientem), w trakcie dodawania stanowiska, jeśli wybrany jest Klient, stanowiska zapisywane będą na Kliencie. W sytuacji, gdy Klient nie będzie wybrany, stanowisko zapisane zostanie domyślnie jako “stanowisko firmowe”.
Uwzględnienie paszportów biometrycznych podczas wyliczania legalizacji #
Umożliwiliśmy decydowanie o uwzględnianiu paszportów biometrycznych bez dodanych przyjazdów podczas wyliczania okresu legalizacji pracy cudzoziemca.
Opcja włączona jest domyślnie. Wyłączyć można ją w Moduły > Ustawienia > Zezwolenia w sekcji Ogólne.

Podczas dodawania zezwolenia na podstawie paszportu biometrycznego dodaliśmy dwa komunikaty:
1. W przypadku włączonej opcji uwzględniania paszportów biometrycznych i braku przejazdów:
- Uwaga! Brak dodanych przyjazdów na paszporcie – system przyjmie 90 dni pobytu od dnia dzisiejszego lub końca ostatniego aktywnego dokumentu legalizującego pobyt. Zmień ustawienia.
2. W przypadku wyłączonej opcji uwzględniania paszportów biometrycznych i braku przejazdów:
- Uwaga! Brak dodanych przyjazdów na paszporcie – system nie uwzględni dokumentu podczas wyliczania dat legalizacji. Zmień ustawienia

Maksymalna data meldunku na podstawie maksymalnej daty pobytu cudzoziemca #
Przy dodawaniu meldunku, utworzyliśmy nowy komunikat informujący o maksymalnej dacie pobytu cudzoziemca w Polsce. Dodatkowo podpowiadaną przez system datę można skopiować.

Nowy wygląd pól wyboru godziny #
W celu poprawy komfortu użytkowania zmieniliśmy wygląd wszystkich pól wyboru godziny w systemie. Godziny możemy wprowadzić wpisując w polu wybraną wartość godzinową lub klikając w ikonę zegara i wybierając wartości z listy.

Udostępnianie ofert pracy na formularzu aplikacyjnym #
Umożliwiamy udostępnianie linku do oferty pracy poprzez ikony portali społecznościowych – na Facebooku, LinkedInie, Messengerze, Viberze oraz Telegramie. W wersji mobilnej ikony uruchamiają aplikacje.

25.06.2021 #
Eksport zaliczek do WAPRO Fakir #
Umożliwiliśmy eksport zaliczek z uwzględnieniem konta księgowego (MPK). Opcja dostępna jest w Rozliczenia > Zaliczki > po zaznaczeniu wybranych zaliczek i kliknięciu “POBIERZ”.

Automatyczne wyłączenie naliczeń do FP i FGŚP #
W dniu osiągnięcia 55 roku życia w przypadku kobiet oraz 60 roku życia w przypadku mężczyzn automatycznie wyłączone zostaną naliczenia do FP i FGŚP. W danych do rozliczeń na umowie utworzy się odpowiedni okres z nowymi ustawieniami składek.

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi – nowe opcje do zaznaczenia #
Na Oświadczeniu o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi w sekcji Oświadczenie podmiotu powierzającego wykonywanie pracy cudzoziemcowi w punktach 1-6 dodaliśmy opcję „Pozostaw puste”. Pozwala ona osobom występującym jako reprezentant podmiotu prawa handlowego pozostawić pytania 1-6 bez zaznaczonej odpowiedzi. Opcja dostępna jest także na ustawieniach firmy w Ustawienia > Moduły > Zezwolenia w sekcji Ustawienia ankiety do wystawienia oświadczenia o powierzeniu pracy dla cudzoziemca lub oświadczenia o zgłoszeniu się cudzoziemca w celu wykonywania pracy sezonowej.

Nowe filtry na Liście Pracowników #
W celu ułatwienia kontroli nad zezwoleniami utworzyliśmy dwa nowe filtry:
- Typ zezwolenia,
- Status zezwolenia.
Filtry dostępne są po wybraniu w filtrze „Z zezwoleniami” wartości „Bez aktualnych” na listach pracowników w systemie.

Import zadań #
Umożliwiliśmy importowanie zadań za pomocą wklejania wartości skopiowanych z pliku Excel. Opcja dostępna jest podczas dodawania zadań w systemie, w zakładce Import.


29.06.2021 #
Opiekun rekrutacji widoczny na ofercie #
Umożliwiliśmy wyświetlanie opiekuna rekrutacji na ofercie pracy. Nową opcję możemy włączyć przesuwając suwak w sekcji “Opiekunowie” na rekrutacji. Dzięki temu kandydaci uzyskają informację, w jaki sposób mogą skontaktować się z opiekunem.

Opiekunowie rekrutacji wyświetlani będą w formularzu aplikacyjnym pod opisem rekrutacji. Na ofercie widocznych będzie maksymalnie 4 opiekunów (dodanych jako pierwszych). Na ofercie wyświetlane będą następujące informacje dotyczące opiekunów: imię, nazwisko, e-mail oraz telefon.

Konfiguracja widoczności danych na widgecie rekrutacyjnym #
W celu usprawnienia wyszukiwania ofert, umożliwiliśmy konfigurację widoczności pól dostępnych po wybraniu opcji “możliwość wyszukiwania” na widgecie rekrutacyjnym. Dotyczy to następujących pól:
- Wyszukiwanie pełnotekstowe (domyślnie włączone),
- Lokalizacja (domyślnie włączona),
- Data zatrudnienia od,
- Data zatrudnienia do.
Co więcej, dodaliśmy opcję „Możliwość udostępniania oferty”. Po włączeniu tej opcji na widgecie rekrutacyjnym wyświetlone zostaną przyciski do udostępniania ofert w mediach społecznościowych.

Nowa opcja w ustawieniach formularza aplikacyjnego #
W ustawieniach formularza aplikacyjnego dodaliśmy nową opcję “Przyciski udostępniania oferty”. Po jej włączeniu na formularzu aplikacyjnym wyświetlone zostaną przyciski do udostępniania oferty w mediach społecznościowych. Opcja dostępna jest w module Rekrutacje > Ustawienia formularza aplikacyjnego w sekcji Konfiguracja elementów interfejsu.

Nowe kolumny w raporcie “Wydruk godzin pracy” #
W raporcie “Wydruk godzin pracy” dodaliśmy nowe kolumny:
- Stawka za roboczogodzinę netto klient,
- Kwota,
- Premia netto,
- Premia brutto,
- Premia z kosztem wynagrodzenia,
- Stawka pracownika brutto,
- Kwota brutto,
- Potrącenie za zakwaterowanie,
- Potrącenie zaliczek,
- Potrącenie przedmioty.

Nowe kolumny widoczne są na raporcie, jeśli w sekcji „Wyświetlane dane” zaznaczona jest opcja “Liczba przepracowanych godzin”, a w oknie „Grupowanie (excel)” wybrane jest pole „Pracownicy”. Raport dostępny jest w Start > Analizy > w sekcji „Czas pracy”. Nowe kolumny dodane zostały w celu efektywniejszej kontroli nad ewidencją godzin.
Nowy typ zezwolenia „Rejestracja pobytu obywatela Unii Europejskiej” #
Dodaliśmy nowy typ zezwolenia „Rejestracja pobytu obywatela Unii Europejskiej”. Dodanie zezwolenia możliwe jest w Pracownicy > Lista zezwoleń > Dodaj zezwolenie oraz na profilu pracownika w zakładce Zezwolenia > Legalizacja. Dodanie zezwolenia generuje wniosek o zarejestrowanie pobytu.
