W miejscach, gdzie możliwy jest wybór daty i godziny (m.in. dodawanie zadań, wpisów grafikowych) wprowadziliśmy zmiany w oknie wyboru. Nowy format zawiera suwak, który usprawnia wybór daty i godziny.
Umożliwiliśmy samodzielną konfigurację nazwy pliku generowanego z wydruku (Ustawienia>Wydruki>Lista>wybrany wydruk). Opcja ta jest możliwa podczas dodawania lub edycji wydruku, w sekcji „Opcje wydruku”. W polu „Niestandardowa nazwa pliku” istnieje możliwość wpisania znaczników, które pozwolą na prezentację wybranych danych, np. imienia i nazwiska pracownika. Znaczniki można wybierać, klikając prawym przyciskiem myszy na pole i wybierając „Znaczniki systemowe”.
Dodaliśmy możliwość wstawiania znaczników numeru telefonu i adresu email, w autoresponderze do kandydata po zaaplikowaniu. Umożliwi to weryfikację przez kandydata danych kontaktowych, które podał podczas aplikacji. Autoresponder można skonfigurować w module Rekrutacja > Po aplikowaniu przez kandydata.
Uprawnienia pracowników do analiz: obecnie, jeżeli pracownik posiadał uprawnienie do wglądu w analizy, to miał możliwość wglądu we wszystkie raporty. Po najbliższym wdrożeniu, dostęp do analiz będzie uzależniony do modułów, do których dostęp ma pracownik. Dla przykładu – jeżeli pracownik nie ma dostępu do modułu mieszkań – nie będzie miał dostępu do raportów z kategorii „Mieszkanie”.
Uporządkowanie raportów: W Start > Analizy dodaliśmy sekcję „Mieszkania”, w której znajdują się wszystkie raporty dotyczące mieszkań.
Na grafiku pracownika umożliwiliśmy wydrukowanie jego listy obecności. Funkcjonalność ta jest dostępna w panelu po prawej stronie.
Dla masowego wydruku list obecności, należy zanaczyć interesujących nas pracowników na liście pracowników, następnie wybrać Więcej opcji > Wydruk > Listy obecności.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
Nowości 7.08.2020
W zakładce historia na encjach w systemie (m.in. klient,kandydat,pracownik) filtry są teraz domyślnie zwinięte.
W zakładce powiadomienia (na encjach oraz w module powiadomień) przenieśliśmy filtry na górę oraz również domyślnie je zwinęliśmy.
Przy załącznikach na listach usunęliśmy ikonę oka, która umożliwiała podgląd plików. Od teraz, kliknięcie w nazwę załącznika umożliwi jego podgląd.
Na listach w systemie (zarówno głównych jak i na profilach encji), przy scrollowaniu listy zostawiliśmy widoczną nawigację oraz przyciski akcji nad tabelą.
Umożliwiliśmy udostępnianie ofert pracy na portalu LinkedIn. Jest to możliwe z poziomu zakładki multiposting na rekrutacji.
Nowości 13.08.2020
Zmiany planowane do wdrożenia w dniu dzisiejszym (12.08): #
Zmiany w atrybutach o typie wybór oraz wybór wielokrotny #
W celu zwiększenia intuicyjności korzystania z pól wyboru, wprowadziliśmy dwie zmiany:
Przy tworzeniu pola/atrybutu o typie wybór, dodaliśmy możliwość zdefiniowania sposobu prezentowania opcji wyboru oraz wyboru wielokrotnego. Włączenie opcji “Pokaż wszystkie opcje z przyciskami (radio)” podczas dodawania pola typu wybór umożliwi wyświetlenie wszystkich dostępnych wartości atrybutu oraz możliwość wybrania przyciskiem (o typie radio button) jednej z nich.
Analogicznie, włączenie opcji “Pokaż wszystkie opcje z przyciskami (checkbox)” podczas dodawania pola typu wybór wielokrotny umożliwi wyświetlenie wszystkich dostępnych wartości atrybutu oraz możliwość wybrania przyciskiem (o typie chekbox) wielu opcji. Domyślnie opcja ta jest wyłączona, a opcje będą wybierane z rozwijanej listy.
Co więcej, zmieniliśmy domyślny sposób zachowania elementów podczas wybierania wielu opcji w polu o typie wybór wielokrotny. Rozwijalna lista pozostaje otwarta po wybraniu opcji, a wybrane już elementy znikają w listy.
Po wdrożeniu, wyświetlając aplikację (z poziomu listy aplikacji, czy kolumny aplikacje na liście kandydatów), otworzy się zakładka „Aplikacje” na wybranym kandydacie i zostanie wyświetlone okno z uzupełnioną ankietą i ewentualnymi załącznikami. Z tego widoku będzie możliwość dodawania tagów oraz notatek.
Tabela „Aplikacje” na kandydacie zostanie rozbudowana o szybkie akcje:
Pozostały zakres wdrożenia prześlemy w newsletterze w następnym tygodniu.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
Nowości 20.08.2020
Od teraz, wyświetlając aplikację (z poziomu listy aplikacji, czy kolumny aplikacje na liście kandydatów), otworzy się zakładka „Aplikacje” na wybranym kandydacie i zostanie wyświetlone okno z uzupełnioną ankietą i ewentualnymi załącznikami dostępnymi do szybkiego przełączania w zakładkach. Z tego widoku będzie możliwość dodawania tagów oraz notatek.
Tabela „Aplikacje” na kandydacie została rozbudowana o kolumnę Akcje, która umożliwia wyświetlanie ankiety, wydruk aplikacji, współdzielenie aplikacji oraz dodawanie i podgląd notatek, załączników, tagów oraz zadań.
Moduł “Ocen”, dotychczas dostępny na profilach pracowników i kandydatów został zmieniony na moduł “Ankiety” oraz został on dodany na profilach pozostałych encji w systemie (m.in klientów, czy mieszkań).
Poszerzyliśmy również funkcjonalności modułu:
Po zmianach w module Ankiety na pracowniku/kandydacie można dodawać ankiety o każdym typie. Na pozostałych profilach będą dostępne ankiety o typie „Formularz oceny”. Ankiety można tworzyć w Rekrutacja > Ankiety)
Dodaliśmy nowy typ ankiety – Ankieta do zatrudnienia.
Przyciski nad tabelą umożliwią nie tylko uzupełnienie ankiety, ale również sprawną wysyłkę ankiety do pracownika, kandydata, czy Klienta.
Umożliwiliśmy masową wysyłkę ankiet z poziomu listy pracowników, kandydatów, czy Klientów. W tym celu należy zaznaczyć wybrane profile z listy, a następnie korzystając z przycisków nad tabelą wybrać Więcej opcji > Inne > Wyślij ankietę do wypełnienia.
W Start > Analizy pojawił się raport „Raport podsumowujący z ankiet” prezentujący zbiorczo dane z odpowiedzi z ankiet.
Wprowadzone zmiany umożliwią Państwu:
W przypadku ankiety typu ankieta do zatrudnienia, wysłanie ankiety z danymi do zatrudnienia, które powinien uzupełnić pracownik. Dane z uzupełnionej ankiety będzie można przenieść do profilu pracownika, korzystając z przycisku “Przenieś do danych pracownika”,
W przypadku pozostałych encji można je wykorzystać min do:
oceny zakwaterowania (ankieta na mieszkaniu),
wysłanie ankiety zadowolenia z procesu rekrutacji do kandydatów,
wysłanie ankiety satysfakcji do Klientów.
W związku z powyższym, niewielkim zmianom ulegnie również układ ikon w top panelu:
Po wdrożeniu, profile kandydatów, którzy aplikują wielokrotnie podając analogiczne imię, nazwisko oraz email lub numer telefonu będą automatycznie scalane w jeden profil kandydata z wieloma aplikacjami.
Dodaliśmy możliwość dodawania faktury zaliczkowej. Można ją dodać z poziomu zakładki Rozliczenia > “+ Dodaj fakturę zaliczkową”. Faktury zaliczkowe można znaleść na liście faktur sprzedażowych. Z poziomu tej listy istnieje również możliwość wyfiltrowania faktur zaliczkowych, korzystając z filtra typ i wybierając faktury zaliczkowe.
Z faktur zaliczkowych można również wystawić fakturę końcową. W tym celu należy wejść na listę faktur sprzedażowych, wybrać faktury zaliczkowe, które chcemy uwzględnić w fakturze, a następnie korzystając z przycisków nad tabelą, wybrać Więcej opcji > Wystaw fakturę końcową.
Aktualizacja domyślnego wzoru badania lekarskiego #
Zaktualizowaliśmy druk badania lekarskiego. Jest on dostępny podczas dodawania badania lekarskiego na profilu pracownika w zakładce Zezwolenia > Podstawowe.
Nowości 26.08.2020
Dodaliśmy na wydrukach znaczniki odpowiadające wnioskom legalizacyjnym (m.in. o przedłużenie zezwolenia na pracę typu A, typu B, typu C, typu D, typu E),
Atrybut typu data liczący lata – dodaliśmy możliwość dodania do znaczników typu data parametru [lata], który zamiast pokazać datę, pokazuje lata, przykładowo: {%nazwa atrybutu [lata]%}.