Uzupełnianie grafiku pracy normą #
Dodaliśmy ustawienie, które pozwoli automatycznie uzupełniać grafiki pracownika normą. Jeżeli w grafiku nie ma wpisów pracy, to włączenie opcji spowoduje, że wpisy godzin pracy zostaną automatycznie wygenerowane w momencie dodawania rozliczenia zgodnie z normami lub planem pracy pracownika. Opcja dotyczy tylko umów o pracę.
Ustawienie dostępne jest w Ustawienia > Moduły > Pracownicy > Rozliczenia pracowników > Uzupełniaj ewidencję normą dla rozliczenia.
Ustawienie jest domyślnie wyłączone.
Deklaracja CFR-1 #
Dodaliśmy możliwość generowanie deklaracji CFR-1 do Urzędu Skarbowego. Deklarację można wygenerować na profilu pracownika, w zakładce Więcej > Deklaracje do US:
Po uzupełnieniu danych i zapisaniu, dostępny będzie do pobrania plik PDF.
Powiązanie pracownika z Klientem / działem poprzez dodanie stawki indywidualnej pracownika #
Podczas zapisywania stawki indywidualnej na pracowniku (Pracownik > Więcej > Stawki indywidualne), która jest powiązana do działu/Klienta, automatycznie stworzy się powiązanie pracownika w Klientem. W typie źródła powiązania pojawi się „Indywidualna stawka pracownika”.
Dzięki temu, powiązany pracownik pojawi się w kalendarzu pracy działu/Klienta, co umożliwi szybsze planowanie pracy. Pracownik pojawi się również na dziale/ Kliencie w zakładce „Pracownicy„.
Powiązanie jest bezterminowe. Można je usunąć w zakładce Pracownicy na profilu działu/Klienta. Usunięcie stawki indywidualnej, która wiąże pracownika z działem/Klientem spowoduje usunięcie powiązania.
Pozostałe #
- W Ustawienia > Szablony > Wydruki dostępna jest nowa lista wydruków, która umożliwia filtrowanie listy oraz zapisywanie widoków (zapisany układ kolumn i filtrów, więcej informacji znajduje się tutaj)
- Dodawanie numeru paszportu – Możliwość zaznaczenia daty ważności „Bezterminowo” podczas dodawania paszportu z poziomu profilu pracownika
- Rozliczenie pracownika:
- Gdy grafik pracownika nie jest uzupełniony godzinami pracy, a jedynie nieobecnościami, na rozliczeniu pojawią się stawki z umowy (nazwa stawki i wartość, bez ilości, którą można uzupełnić podczas rozliczenia).
- Gdy ujemne kwoty do wypłaty uniemożliwią zapis rozliczenia, system przeniesie użytkownika do miejsca na rozliczeniu z ujemnym rozliczeniem.