Raporty w systemie HRappka znajdziesz na dole w zakładce Raporty w Menu.
Wykaz raportów w systemie #
Księgowość:
Raport dla księgowości – Wyświetla szczegóły dotyczące wypłaconych wynagrodzeń w wybranym okresie lub według terminu płatności (informacje dot. składowych wynagrodzenia, kont księgowych, pracownika, Klienta).
Podsumowanie listy płac – Zawiera zbiorcze zestawienie kosztów firmy, w związku z zatrudnieniem pracowników. Sumowane są dane z list płac w wybranym okresie.
Zestawienie rozliczeń z listami płac – Wyświetla zestawienie rozliczeń, dla których generowana jest lista płac.
Zestawienie wynagrodzeń wg Klientów – Zawiera zestawienia wynagrodzeń oraz składek pracowników i pracodawcy w wybranym okresie z podziałem na Klientów. Brane pod uwagę są wyłącznie umowy o pracę.
Raport z rozliczeń – Wyświetla zbiorcze zestawienie rozliczeń pracowników w wybranym okresie.
Raport wynagrodzeń i potrąceń pracownika według rozliczeń w okresie – Wyświetla zestawienie wynagrodzeń i potrąceń z rozliczeń pracowników w wybranym okresie. Tu znajduje się wykaz potrąceń z listy płac.
Zarządcze:
Raport efektywności – Zawiera informacje dotyczące kosztów i przychodów powiązanych z Klientami.
Raport efektywności po projektach – Zawiera informacje dotyczące kosztów i przychodów związanych z projektami Klientów.
Ilość umów pracowniczych per Klient według daty zawarcia – Zawiera zsumowane ilości zawartych umów pracowniczych z poszczególnymi Klientami w wybranym okresie. Brana pod uwagę jest data zawarcia, a nie obowiązywania umowy.
Wartość rachunków pracowników per Klient – Zawiera zsumowane wartości wynagrodzeń brutto z rachunków pracowników z uwzględnieniem podziału na Klientów.
Przychody i rozchody według faktur VAT – Wyświetla zestawienie zbiorcze faktur sprzedażowych i zakupowych (brutto i netto) dla wybranych Klientów w zdefiniowanych okresach.
Faktury nieopłacone i przeterminowane – Wyświetla zestawienie faktur (wraz z ich wartością), które nie zostały opłacone, a ich termin płatności upłynął.
Mieszkania
Zakwaterowanie pracowników w mieszkaniach – Zestawienie pracowników, którzy są zakwaterowani w mieszkaniu w wybranym okresie.
Zakwaterowanie pracowników w mieszkaniach z podziałem na dni – Zestawienie pracowników, którzy są zakwaterowani w mieszkaniu w wybranym okresie, ze szczegółowym uwzględnieniem dni zakwaterowania.
Wyposażenie mieszkań – zestawienie – Zawiera zbiorcze zestawienie przedmiotów znajdujących się w mieszkaniach.
Wyposażenie mieszkań – raport w kategoriach – Wyświetla zestawienie wyposażenia w poszczególnych mieszkaniach.
Raport zużycia mediów – Wyświetla zestawienie zużycia oraz kosztów mediów na poszczególnych mieszkaniach na podstawie liczników.
Raport kosztów mieszkań – Wyświetla zestawienie kosztów oraz przychodów na poszczególnych mieszkaniach.
Raport z remontów – Wyświetla zestawienie kosztów z remontów i potrąceń za zniszczenia.
Czas pracy
Suma godzin pracy u Klientów – Zestawia sumy godzin przepracowanych przez pracowników u poszczególnych Klientów.
Kalendarz pracy – plan vs. realizacja – Pozwala pobrać raport dotyczący ilości planowanych oraz zrealizowanych przez pracownika godzin pracy. Planowanie pracy jest możliwe dzięki kalendarzom pracy.
Kalendarz pracy – plan vs. realizacja per stanowisko – Pozwala pobrać raport – w odniesieniu do stanowiska, przedstawiający liczbę godzin jakie były zaplanowane, a następnie zrealizowane. Pokazuje także, w jakim procencie plan godzinowy został zrealizowany.
Raport przepracowanych godzin pracowników – Pozwala pobrać raport zawierający szczegóły dot. przepracowanych godzin pracowników. Wybierz Klienta oraz uzupełnij okres, aby wygenerować raport.
Praca w projektach – Wyświetla zbiorcze zestawienie liczby godzin przepracowanych przez pracowników w ramach projektów Klientów. Raport uwzględnia podział na stawki pracownicze, zdefiniowane na stanowisku.
Limity czasu pracy pracowników u klientów – Wyświetla pracowników wraz z sumą dni pracy u Klientów. Raport pozwala kontrolować przekroczenie ustawowego limitu pracownika tymczasowego.
Godziny pracy i nieobecności według pracowników – Wyświetla zestawienie godzin pracy lub nieobecności aktywnych pracowników. Uwaga! Wartości pobierane są z grafika pracownika.
Wydruk godzin pracy – Wyświetla zestawienie godzin pracy. Uwaga! Wartości pobierane są z grafika pracownika.
Karta kontrolna – Raport wspierający ewidencję czasu pracy.
Dostępność pracowników – Zawiera informacje dotyczące dostępności wybranych pracowników (według statusu) w zdefiniowanym okresie.
Dostępność pracowników per projekt – Zawiera informacje dotyczące dostępności pracowników w związku z pracą w projekcie. Pracowników możemy wybrać na podstawie Klienta, projektu oraz mieszkania, w którym zakwaterowany jest pracownik. Dane dotyczą wybranego okresu.
Dni pracy w delegacji – Informuje przez ile dni pracownik pracował w Polsce, a przez ile dni był oddelegowany za granicę.
Dni pracy w Polsce vs za granicą – Informuje przez ile dni pracownik pracował w Polsce, a przez ile dni był oddelegowany za granicę. Uwzględnia wszystkie typy umów.
Raport z rejestracji czasu pracy – Zawiera zestawienie godzin rejestrowanych w ramach systemu RCP.
Raport normowania godzin – Wyświetla zestawienie godzin pracy uzgodnionych oraz unormowanych. Uwaga! Wartości pobierane są z grafika pracownika.
Raport urlopów i ekwiwalentów – Zawiera zbiorcze zestawienie niewykorzystanego i wykorzystanego urlopu wypoczynkowego oraz związanego z nim ekwiwalentu urlopowego. Kolejne kolumny to informacja dodatkowa o urlopie wykorzystanym w wybranym okresie oraz nieobecnościach pracownika. Dane są pobierane z grafika pracownika.
W raporcie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników.
Lista nieobecności chorobowych – Wyświetla zbiorczo wpisy grafikowe związane z nieobecnością chorobową.
Raport nieobecności pracowników – Zawiera zestawienie zatrudnienia względem Klientów oraz nieobecności pracowników (z podziałem na rodzaj absencji).
Godziny do odebrania lub odpracowania – Zawiera zestawienie godzin do odebrania i odpracowania pracowników.
Systemy czasu pracy – Zawiera informacje na temat systemów czasu pracy dla poszczególnych umów.
Średni czas pracy pracowników w okresie – Zawiera informacje na temat czasu pracy pracowników w danym okresie.
Raport niezgodności z kalendarza pracy – Zawiera zestawienie godzin realizacji zapotrzebowania dla danych stanowisk.
Operacyjne
Potrącenia i zwroty pracowników – Zawiera informacje na temat potrąceń i zwrotów z wynagrodzenia pracowników. Tu można znaleść wykaz potrąceń z listy płac.
Raport z wykonanych operacji na magazynie – Wyświetla informacje o operacjach związanych z wybranym magazynem.
Aktywni pracownicy względem dni – Wyświetla ilość pracowników, zawierających w wybranych dniach aktywną umowę.
Raport rotacji – Zestawienie zbiorcze zatrudnienia dla Klientów z uwzględnieniem odejść pracowników (wynikających z wygaśnięcia lub wypowiedzenia umowy) wraz z wyliczonym wskaźnikiem rotacji.
Aktywność użytkowników w systemie – Wyświetla zestawienie aktywności użytkowników systemu z podzieleniem na akcje, które mogli wykonać (dodawanie, edycja, notatki). Umożliwia wygenerowanie raportu aktywności użytkownika / użytkowników. Należy wybrać konkretnych użytkowników oraz okres, za jaki raport ma być generowany.
Raport z dodanych pracowników i kandydatów – Zawiera informacje o dodanych pracownikach i kandydatach wraz ze szczegółami dotyczącymi zatrudnienia oraz rozliczeń.
Raport odpowiedzi z ankiet – Wyświetla informacje o wypełnionych ankietach.
Ujęcie statystyczne ankiet – Wyświetla ujęcie statystyczne wypełnionych ankiet.
Procesy
Raport statystyka procesów per klient – Wyświetla informacje o krokach procesów per klient.