W Ustawieniach> Użytkownicy > Użytkownicy, podczas dodawania lub edycji użytkownika istnieje możliwość zdefiniowania uprawnień do szkoleń.
Do wyboru są opcje:
- Wszystkie (dostęp do wszystkich szkoleń)
- Zgodnie z podpięciem opiekunów (dostęp jedynie do szkoleń, których użytkownik jest opiekunem)
- Brak (brak dostępu do modułu szkoleń)
Następnie, istnieje możliwość ograniczenia zakresu uprawnień do szkoleń. Dostępne są opcje:
- Podgląd (użytkownik będzie miał możliwość podglądu szkoleń)
- Edycja (użytkownik będzie mógł edytować szkolenia)
- Tworzenie szkoleń (użytkownik będzie mógł tworzyć nowe szkolenia)
- Usuwanie szkoleń (użytkownik będzie mógł usuwać szkolenia)
- Zarządzanie uczestnikami (użytkownik będzie mógł dodawać i usuwać uczestników szkolenia)
W przypadku pracowników posiadających dostęp do portalu pracowniczego, moduł szkoleń pojawi się na portalu pracownika w przypadku gdy moduł szkoleń jest włączony na firmie. Szkolenia w bazie szkoleń pracownik zobaczy jedynie w sytuacji gdy:
- pracownik znajduje się w grupie dla której dodane jest szkolenie, które posiada włączoną opcję „Zapisy na szkolenie" lub
- pracownik jest powiązany z działem / Klientem, dla którego dodane jest szkolenie, które posiada włączoną opcję „Zapisy na szkolenie" lub
- istnieje szkolenie dla wszystkich pracowników (opcja „Dla kogo" na profilu szkolenia jest pusta), które posiada włączoną opcję „Zapisy na szkolenie"