HRappka umożliwia wysyłkę załączników do podpisu elektronicznego z wymaganiem podpisu tylko przez odbiorcę – podpis jednostronny. Pozwala to m.in. na wysyłkę do podpisu dokumentów, które nie wymagają podpisu ze strony firmy, a podpis tylko ze strony pracownika – m.in. regulaminów.
Podpis jednostronny można włączyć podczas wysyłania załączników do podpisu elektronicznego, korzystając z opcji „Podpis jednostronny”. Gdy pracownik podpisze dokument, karta podpisów będzie zawierała jedynie podpis pracownika.
Funkcjonalność podpisu jednostronnego jest dostępna zarówno podczas korzystania z funkcjonalności naszego autorskiego podpisu elektronicznego, jak również korzystając z Autenti.
W Ustawienia > Moduły > Pracownicy > Podpis elektroniczny możemy zdefiniować typy załączników, dla których domyślnie będzie włączany jednostronny podpis elektroniczny:
Podpis elektroniczny umów przez system HRappka #
Przez system HRappka możesz podpisać umowy przy pomocy naszego podpisu elektronicznego. Przeczytaj więcej o konfiguracji.
Podpis elektroniczny przez platformę Autenti #
System HRappka zintegrowany jest z dostawcą usług zaufania – Autenti. Dzięki platformie użytkownik może podpisywać umowy:
- podpisem elektronicznym
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Przeczytaj więcej o tej możliwości: Integracja z Autenti