Aby potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony, należy:
przejść do sekcji Rozliczenia > Dashboard rozliczeń, wybrany miesiąc np. listopad, wybrany Klient, rozliczenie pracowników, wybranie Rachunki/Listy płac, w których jest pracownik.
Jeśli wynagrodzenie pracownika zostało oznaczone jako zapłacone przechodzimy w 1-szej kolejności do Płatności, aby usunąć płatność (Więcej opcji, Usuń płatności).
Następnie po przejściu w rozliczenie, należy wycofać Rachunek/Listę płac korzystając z przycisku Cofnij Listę płac.
Po cofnięciu Listy płac, na 2-gim kroku możemy dodać zaliczkę na pracowniku lub pracownikach. Jeśli pracownik nie ma dodanej zaliczki, przechodzimy do danego Pracownika, Przedmioty, Dodaj przedmiot.
Po wybraniu przedmiotu i zapisaniu go na pracowniku, możemy rozliczyć pracownika np. z zaliczki.
Przechodzimy do Rozliczenia, Potrącenia i wybieramy przycisk Pobierz nowe przedmioty/zajęcia z pracownika.