Możliwość generowania linków do ankiet #
Podczas wysyłania ankiety dla danej kategorii (np. ankieta o pracowniku, mieszkaniu) dodana została opcja „Kanał”, gdzie określić możemy, czy ankieta ma być wysłana e-mailem, czy ma zostać wygenerowany spersonalizowany link do ankiety:
Mamy również możliwość wygenerowania kilku spersonalizowanych linków do ankiety naraz (np. Pracownicy > Lista pracowników > Zaznaczenie kilku pracowników > Więcej opcji > Wyślij ankietę do wypełnienia > Ankieta o kandydacie lub do kandydata > Kanał > Link):
W sytuacji, gdy ankieta nie została jeszcze wypełniona, można skopiować do niej link z listy ankiet (np. na pracowniku, czy mieszkaniu) i wysłać ponownie do wypełnienia.
Usprawnienia podczas dodawania szkoleń #
Podczas dodawania szkolenia (Pracownicy > Lista szkoleń > Dodaj szkolenie), nie ma konieczności definiowania:
- dostawcy szkolenia
- terminu szkolenia – opcja jest domyślnie włączona; gdy wyłączymy– ukryta zostanie sekcja dodawania terminów:
- w przypadku, gdy dodamy szkolenie i uczestników, bez podawania terminu, a następnie dodany zostanie termin – uczestnicy zostaną do niego automatycznie przypisani i data zostanie uzupełniona
Widoczność stawek podczas dodawania pracownika do planu na Kalendarzu pracy #
W CRM > Kalendarze > Dany kalendarz pracy oraz CRM > Projekty > Dany projekt > Kalendarz pracy, podczas dodawania pracownika do planu, pod nazwą stanowiska pojawia się stawka pracownika ze stanowiska – z projektu. Funkcjonalność widoczna jest dla osób, które mają uprawnienia do stawek pracowników i dzięki niej widzimy wszystkie dostępne stanowiska i stawki (np. jeżeli mamy kilka stawek na jedno stanowisko):