System HRappka został zabezpieczony na wypadek automatycznego nadpisywania się danych w przeglądarce Firefox (ostatnia aktualizacja). W przypadku użytkowników posiadających więcej niż jedną firmę, podczas przełączania się z jednej firmy na drugą – wartości z formularzy nie będą się nadpisywać.
Usprawnienie planowania czasu pracy po wystawieniu umowy #
W Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy, dostępna jest opcja “Automatycznie dopinaj pracownika do planu po wystawieniu umowy na dany projekt i stanowisko”:
Jeżeli jest ona zaznaczona (ustawienie domyślne) i istnieje na projekt z umowy zapotrzebowanie zgodne ze stanowiskiem, to podczas wystawiania umowy pojawi się panel z informacją i możliwością wyboru zmiany, na którą zostaną dodane wpisy planu. Opcja „dodaj do kalendarza pracy” jest domyślnie zaznaczona:
W przypadku, gdy opcja „Planowanie czasu pracy” jest odznaczona, panel również się pojawi, ale plan nie zostanie automatycznie dodany – należy włączyć opcję „Dodaj do kalendarza pracy”:
Po zapisaniu umowy panel nadal jest na niej widoczny i:
- zmiana dat umowy powoduje modyfikację planu
- zmiana zmiany (tzn. wybór innych godzin pracy z zapotrzebowania) powoduje modyfikację planu
- zmiana stanowiska umowy powoduje modyfikację planu
- zmiana projektu na umowie powoduje modyfikację planu
Podczas edycji umowy opcja „Dodaj do kalendarza pracy” jest domyślnie odznaczona i wyświetlana jest informacja, że plan zostanie dostosowany do wybranego kalendarza pracy, stanowiska oraz zmiany:
Panel widoczny jest również podczas duplikowania umów, przepinania z historią i aneksów.
Nowa kolumna na liście zezwoleń „Powiadomienie o powierzeniu pracy obywatelowi Ukrainy” #
W Pracownicy > Lista zezwoleń, dodana została kolumna oraz filtr „Powiadomienie o powierzeniu pracy obywatelowi Ukrainy”. Aby wyświetlić kolumnę, należy kliknąć w zębatkę w lewym rogu nad tabelką i zaznaczyć checkboxem.
Dodanie możliwości zarządzania potrąceniami na rozliczeniach #
W Rozliczenia > Rozliczenia > Dane rozliczenie, dodano możliwość edycji potrącenia „Spłata korekty rozliczenia”. Wcześniej opcja ta była zablokowana.
Pozostałe usprawnienia #
- Wpisy pochodzące z widgetu RCP automatycznie łączone są z zapotrzebowaniem na kalendarzu pracy (CRM > Projekty > Dany projekt) – tylko w przypadku zgodności Klienta, projektu, stanowiska i godziny wpisu.
- W CRM > Projekty > Dany projekt, dodano możliwość rozbicia planu na części, nieobecnością o typie „Opieka nad dzieckiem do lat 14”.
- W Ustawienia firmy > Dane firmy > Ustawienia finansowe, dodana została opcja „Kategoria dla typów przedmiotów w Optimie” – dotyczy eksportu potrąceń przedmiotów do pliku XML.
- W Pracownicy > Umowy w kolumnie „System ubezpieczeń – Ubezpieczyciel” dodano możliwość sortowania i filtrowania wg. wartości
- Na głównym dashboardzie, na panelu „Otwarte zgłoszenia pracowników” pokazywane są informacje o liczbie dni urlopu wnioskowanego, dostępnego i całkowitego.
- W Ustawienia firmy > Import > Zezwolenia pracowników, dodana została nowa opcja „Typ szkolenia BHP”.