Zawężenie widoku pracowników na portalu Klienta #
Dodana została możliwość wyświetlania Klientowi pracowników o wybranych statusach (Ustawienia firmy > Moduły > CRM > Portal Klienta > Dostęp do pracowników z określonymi statusami). Pozostawienie pola pustego nie będzie ograniczać widoku – domyślnie Klientowi wyświetlani są pracownicy z aktywnym powiązaniem.
Analogicznie, podczas filtrowania pracowników, użytkownik o roli Klient, będzie widział wybrane przez administratora statusy pracowników.
Możliwość ukrycia lub zmiany wyświetlanego konta Facebook na dashboardzie #
Administrator firmy może ukryć lub zmienić wyświetlany profil Facebook (domyślnie jest to HRappka) na dashboardzie. Aby to zrobić, należy przejść do Ustawienia firmy > Dane firmy > O firmie > Facebook. Administrator może określić profil Facebook, który będzie się wyświetlać:
- administratorom i użytkownikom
- Klientom i pracownikom
Pozostałe usprawnienia #
- Zmiany widokowe w stawkach (Ustawienia firmy > Stawki)
- Domyślne stawki:
- Przy dodaniu domyślnej stawki, o typie „Premia regulaminowa”, „Premia uznaniowa”, „Premia inna” pojawi się komunikat „Domyślność stawki [nazwa stawki] zostanie wyłączona” – oznacza to, że stawka, która poprzednio ustawiona była jako domyślna (w obrębie danej premii), zostanie wyłączona.
- To, czy dana stawka jest aktywna ustawiane jest przy pomocy suwaka.
- Typy stawek:
- W tym przypadku również zostanie wyłączona domyślność poprzedniej stawki, jeżeli dodamy nową stawkę o typie „Premia regulaminowa”, „Premia uznaniowa”, „Premia inna” i oznaczmy ją jako „Domyślnie widoczna na rozliczeniu”.
- Domyślne stawki:
- Dodawanie wpisów grafikowych, bez konieczności posiadania stawek na umowie i stanowisku.
- Udostępniona została możliwość dodania wpisów grafikowych (godzin pracy, urlopów) pracownikowi, który nie posiada stawek na umowie i stanowisku (tzn. nie posiada rozliczeń w systemie).
- Stawki nie są wymagane, jeżeli użytkownik ma wyłączony moduł „Rozliczenia pracownika” (Ustawienia firmy > Moduły > Aktywne moduły > Kadry i płace > Rozliczenia pracowników). W takim przypadku stawki domyślnie zostaną ukryte.
- Widoczność modułów koordynowana jest przez administratora.